lidafx15gazetelerbiberhapınoraseosaat
lida fx15 gazeteler biber hapı noraseo saat

AVEA Gençler İçin Woops Markasını Yarattı

AVEA Gençler İçin Woops Markasını Yarattı
AVEA Gençler İçin Woops Markasını Yarattı 
AveaTürkiye’deki 15 milyon genci, sınırsız iletişim ve sosyalleşmenin adresi olacak “Woops” markasının çatısı altında buluşturuyor. Gençlik segmentindeki yüzde 30’a yakın payıyla genel pazar payının üzerinde bir orana sahip olan Avea, bu güçlü konumundan da faydalanarak Woops ile gençlerin hızlı değişen dünyasına, her hafta değişik bir teklifle cevap verecek.

Çarpıcı ve ihtiyaca yönelik benzersiz kampanya ve teklifleriyle bir numaralı gençlik markası olma iddiasını taşıyan Woops; gençlerin mobil iletişim ihtiyaçlarını tam 2 milyon 97 bin 151 paket seçeneğiyle karşılıyor. Avea’nın yeni markası, dakika, SMS ve internet avantajlarının yanı sıra haftalık olarak gerçekleştirilecek GSM ve GSM dışı kampanyalarıyla, özellikle ‘Y kuşağı’ olarak nitelendirilen gençler arasında alışkanlık yaratacak.

Woops’un gençlere ilk kez “merhaba” dediği Türkiye’nin en büyük Twitter etkinliği #Bibuluşsak, 4 gün gibi kısa sürede 30 milyonluk görünüm sağladı.

Son yıllarda marka imajındaki değişim ve dönüşüm sürecine paralel olarak güçlendirdiği teknik ve iletişim altyapısıyla dikkat çekici atılımlar gerçekleştiren Avea, müşteri odaklı hizmet yaklaşımının kapsamını genişleterek gençlik segmentine yönelik yarattığı yeni markası Woops’u gençlerin hizmetine sunuyor.

Gençlerin Gözü Avea’da

Gençlik segmentinde, genel pazar payının üzerinde bir orana sahip olanAvea, bu güçlü altyapısını kullanarak Woops ile gençliğin ritmini yakalamayı ve Woops ile gençlerin hızlı değişen dünyasına, her hafta değişik bir teklifle cevap vermeyi hedefliyor.

Dakika, SMS ve internet kapsamında, gençleri 2 milyon 97 bin 151 paket seçeneğiyle sorunsuz ve sınırsız bir iletişim dünyasına davet eden Woops’ta, her yöne 6 ay boyunca 1TL’ye SMS fırsatından, gençlere özel olarak yüzde 50 indirimli 8TL’ye 100 MB chat paketine kadar birçok avantajlı paket yer alıyor.

Yeni markası Woops ile her hafta farklı kampanya sunarak 1 yılda 52 kampanyaya imza atıp Türkiye’deki 15 milyonluk genç nüfusun büyük bölümüne ulaşmayı amaçlayan Avea; bu kapsamda abone tabanını büyütmeyi ve müşteri bağlılığını da pekiştirmeyi hedefliyor.

AVEA Gençler İçin Woops Markasını Yarattı

AVEA Gençler İçin Woops Markasını Yarattı

Woops’un gençlere sunacağı fırsatlar dünyasında neler var?

– Haftalık Kampanyalar: Haftalık olarak gerçekleştirilecek ve gençlerin dikkatini sürekli uyanık tutacak GSM ve GSM dışı kampanyalar.

– Paketler Dünyası: Günlük/haftalık/aylık/1 kişiyle/gece/gündüz seçenekleri olan, gençlerin kısa vadeli ihtiyaçlarını karşılayabilecek S.E.Ç. portföyünden daha çeşitli paketler.

– Yenilikçi ürünler: Woops, gençlerin karşısına, onların değişen GSM kullanım alışkanlıklarına uyum sağlayabilen akıllı ürünlerle çıkacak. (Örneğin; dakikaların SMS ve internete çevrilebilmesi)

 

Kaynak: ShiftDeleteNet
AVEA Gençler İçin Woops Markasını Yarattı 

Yorum Yok to “AVEA Gençler İçin Woops Markasını Yarattı”

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: