lidafx15gazetelerbiberhapınoraseosaat
lida fx15 gazeteler biber hapı noraseo saat

Samsung Akıllı TV’ler Tizen İşletim Sistemi İle Gelebilir

Samsung Akıllı TV’ler Tizen İşletim Sistemi İle Gelebilir
Samsung Akıllı TV’ler Tizen İşletim Sistemi İle Gelebilir 
Samsung tarafında Intel İşbirliği ile geliştirilmeye devam edilen Tizen OS İşletim Sistemi sadece Akıllı Telefonlarda değil, gelecek nesil Akıllı TV’lerde de kullanılacak.

Üzerinde yoğun bir çalışma yapılan ve birkaç kez ertelenerek Sıfır Sorun ile pazara sürülmeye hazırlanılan Mobil İşletim Sistemi Tizen OS firmanın oldukça iddialı olduğu bir başka alan olan TV Ürünlerinde de kullanılacak gibi görünüyor.

Senkronize bir şekilde çalıştırılması planlanan yeni ürünler ile Tizen OS İşletim Sistemi kullanan Akıllı Telefon Kullanıcıları direkt olarak telefonları üzerinden Tizen OS İşletim Sistemi kullanan Akıllı Televizyonlara bağlanabilecek, veri aktarımı ve kontrol imkânına sahip olabilecekler.

Bir başka Güney Kore’li firma olan LG ile TV sektöründe önemli bir savaş veren Samsung firmasının atacağı Akıllı TV adımı ile hem Akıllı Telefon satışlarını arttırması hem de satışını yaptığı TV sayısında önemli bir yükseliş sağlaması bekleniyor.

Samsung Akıllı TV’ler Tizen İşletim Sistemi İle Gelebilir

Samsung Akıllı TV’ler Tizen İşletim Sistemi İle Gelebilir

Tizen İşletim Sistemine sahip olacak olan TV modelleri ile Akıllı Telefonların senkronize edilmesi ile akıllı telefonun ekranı direkt olarak TV üzerinden görüntülenebilecek, Kumanda olarak telefonların kullanımı mümkün olacak, Görüntülü görüşme gibi, İnternet gibi interaktif çalışmalar rahatlıkla yapılabilecek.

Geliştirilecek yeni uygulamalar ile Samsung Akıllı TV modelleri ile Samsung Akıllı Telefon modelleri her ortamda İnternet üzerinden haberleşebilecekler. Bir konser anında kişi telefonu ile çektiği görüntülerin Anlık olarak evdeki TV üzerinden İnternet kanalı ile izlenmesini sağlayabilecek.

Kısacası Samsung Tizen İşletim Sistemi ile geleceğin Akıllı Teknolojilerini oturtmaya çalışıyor.

 
Samsung Akıllı TV’ler Tizen İşletim Sistemi İle Gelebilir 

Yorum Yok to “Samsung Akıllı TV’ler Tizen İşletim Sistemi İle Gelebilir”

Bir Cevap Yazın

