lidafx15gazetelerbiberhapınoraseosaat
lida fx15 gazeteler biber hapı noraseo saat

Sakarya Üniversitesi (SAÜ) 2013 / 2014 Dönemi Katkı Payı – Harç Ücretleri

Sakarya Üniversitesi (SAÜ) 2013 / 2014 Dönemi Katkı Payı – Harç Ücretleri
Sakarya Üniversitesi (SAÜ) 2013 / 2014 Dönemi Katkı Payı – Harç Ücretleri 
 

Sakarya Üniversitesi tarafından 2013 / 2014 Eğitim ve Öğretim yılında alınacak olan Harç Ücretleri belli oldu.

Üniversite tarafından yapılan açıklamaya göre Sakarya Üniversitesi bünyesinde eğitim gören öğrenciler 2013 / 2014 Eğitim ve Öğretim dönemi içerişinde Bakanlar Kurulu tarafından alınan karar neticesinde aşağıdaki oranlarda Ödeme Yapacaktır.

 Sakarya Üniversitesi SAÜ 2013 - 2014 Dönemi Katkı Payı - Harç Ücretleri

[stextbox id=”info”]Not: Sakarya Üniversitesi Harç Ücretleri 27 – 28 Ağustos 2013 tarihinde açıklanacaktır.[/stextbox]

 

 

 
Sakarya Üniversitesi (SAÜ) 2013 / 2014 Dönemi Katkı Payı – Harç Ücretleri 

Yorum Yok to “Sakarya Üniversitesi (SAÜ) 2013 / 2014 Dönemi Katkı Payı – Harç Ücretleri”

Bir Cevap Yazın

